Seu electrònica Ajuntament de Sueca
Usuari anònim
Connectar
Ajuntament de Sueca :: Inici :: Informació de procediment

OpenCERTIAC



Procés selectiu en propietat de 8 places d'administratiu/va (6 per torn lliure i 2 per promoció interna). Sol·licituds del 2-6-25 al 30-6-25.



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònica

Nivell de Modernització 3. Iniciació electrònica

Informació
Descripció Mitjançant este formulari es permet a les persones presentar sol·licitud davant el registre general de l'Ajuntament de Sueca, en relació al procés selectiu en propietat de 8 places d'administratiu/va, on s'haurà d'emplenar la sol·licitud, instància específica i aportar el justificant de pagament de la taxa corresponent.
Referència REH/2025/50
Matèria Relacions del ciutadà, empresa o empleat públic amb l'Administració.
Periodicitat Puntual
Tipus de tramitació Procediment
Tipologia de la tramitació Extern específic
Destinataris/as Ciutadania
Inici del tràmit Instancia de parte /Instància de part
Requisits d'iniciació Persona física
Termini de presentació Del 2 de juny de 2025 al 30 de juny de 2025
Canales de realització Electrònic
Lloc de presentació (Canals d'accés) • En el registre electrònic de l'Ajuntament de Sueca, així com en la resta de registres electrònics de qualsevol dels subjectes a què es referix l'article 2.1. Llei 39/2015 d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
• En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.
• En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.
• En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
• Presencialment, qualsevol de les Oficines d'assistència en matèria de Registre
Subjecte a taxa o preu públic Torn lliure: 30¤
Torn mobilitat: 30¤
Amb dret a reducció del 20%
Administració Local
Centre directiu Ajuntament de Sueca
Departament Recursos Humans
Unitat gestora Recursos Humans
Òrgan que resol Alcaldia
Termini màxim de resolució i notificació El termini màxim en el qual ha de notificar-se la resolució expressa serà el fixat per la norma reguladora del corresponent procediment.
Este termini no podrà excedir de sis mesos llevat que una norma amb rang de Llei establisca un major o així vinga previst en el Dret de la Unió Europea.
Quan les normes reguladores dels procediments no fixen el termini màxim, este serà de tres mesos.
Estos terminis començaran a comptar:
-En els procediments iniciats d'ofici, des de la data de l'acord d'iniciació.
-En els iniciats a sol·licitud de l'interessat, des de la data en què la sol·licitud haja tingut entrada en el registre electrònic de l'Administració o Organisme competent per a la seua tramitació (si este es presentara a través de vies electròniques en dia hàbil es comptara presentat a primera hora del següent dia hàbil).
Efectes del silenci administratiu Art 24 L 39/2015. En els procediments iniciats a sol·licitud de l'interessat, sense perjuí de la resolució que l'Administració ha de dictar, el venciment del termini màxim sense haver-se notificat resolució expressa, legitima a l'interessat o interessats per a entendre-la estimada per silenci administratiu, excepte en els supòsits en els quals una norma amb rang de llei o una norma de Dret de la Unió Europea o de Dret internacional aplicable a Espanya establisquen el contrari. El silenci tindrà efecte desestimatori en els procediments relatius a l'exercici del dret de petició, aquells l'estimació dels quals tinguera com a conseqüència que es transferiren al sol·licitant o a tercers facultats relatives al domini públic o al servici públic, impliquen l'exercici d'activitats que puguen danyar el medi ambient i en els procediments de responsabilitat patrimonial de les Administracions Públiques.
El sentit del silenci també serà desestimatori en els procediments d'impugnació d'actes i disposicions i en els de revisió d'ofici iniciats a sol·licitud dels interessats. No obstant això, quan el recurs d'alçada s'haja interposat contra la desestimació per silenci administratiu d'una sol·licitud pel transcurs del termini, s'entendrà estimat el mateix si, arribat el termini de resolució, l'òrgan administratiu competent no dictara i notificara resolució expressa, sempre que no es referisca a les matèries enumerades en el paràgraf anterior d'este apartat.

Documentació a aportar
Tipus Presentació
Sol·licitud: Sol·licitud Obligatori Ambdós
Drets d'examen: Drets d'examen Obligatori Ambdós
Discapacitat: Certificat de discapacitat Opcional Ambdós
Labora: Certificat LABORA Opcional Ambdós
Sepe: Certificat SEPE Opcional Ambdós

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdós Ambdós Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
Tramitació presencial
Descarregar
Tramitació telemàtica
Tramitar

Política de privacitat

rss | sueca@sueca.es | XHTML 1.0 | CSS 2.1 | WAI-AA